سفارش تبلیغ
صبا ویژن






















الله ابهی

تصورکنید در موقعیتی قرار گرفته اید که جانتان در خطر است ومجبورید  برای نجات خود بسیاری از عقایدتان را کتمان کنید.آیا این کار رامیکنید؟
مطمئنا هر انسان عاقلی در چنین شرایطی همه عقایدش را کتمان میکند تا جان خود رانجات دهد که چنین عملی از نظر همه انسانها پسندیده است ،حتی در اسلام هم به آن سفارش شده و به تقیه معروف است همچنین از ائمه معصومین (ع) در این زمینه احادیث زیادی نقل شده است.


ولی دینِ به اصطلاح نجات بخش بهائیت ،کتمان عقیده رادر چنین شرایطی دروغی بزرگ میخواند واین عمل را ممنوع  میداند به طوری که شوقی افندی (ولی امر بهاییان) این عمل را مذموم دانسته  وافراد را ملزم به ابراز عقیده میکند!
در حالی که باملاحظه تاریخ زندگی عبدالبهاء(رهبر بزرگ بهائیان) نشان میدهد او حتی تا آخرین روزهای حیات خود عقیده اش را در فلسطین آشکار نکرد تا آنجا که اهالی آن سرزمین حتی روحانیون مسلمان از عقیده واقعی او خبر نداشتند . اوحتی حضور در نمازهای جماعت آنها را از دست نداد تا سنیان متعصب آن دیار به اهداف پوشالی او پی نبرند.جالب اینکه خود شوقی افندی  این اتفاقات را ذکر کرده است وحرفی از مذموم بودن کار پدر بزرگش نزده است.

 
به نظر شما این کار عبدالبهاء تقیه وکتمان عقیده نیست ؟!
مگر تقیه وکتمان عقیده در بهائیت دروغی بیش نیست !پس چرا رهبر بزرگ بهائیان تقیه کرده است؟
مگر این کار مذموم نیست پس چرا شوقی ماجرای عبدالبهاء را با افتخار نقل کرده است؟

این یکی از احکامی است که بهائیت برای نجات بشر امروزی به ارمغان آورده است که حتی رهبرانشان به آن عمل نمیکنند.


نوشته شده در دوشنبه 89/5/11ساعت 11:54 صبح توسط آشنای قریب نظرات ( ) | |

Design By : Pichak