سفارش تبلیغ
صبا ویژن






















الله ابهی

اسلام ستیزی در غرب تاریخی دیرینه دارد و این بار در تازه ترین اقدام،کلیسایی در ایالت فلوریدا موسوم به مرکز فراخوان جهانی کبوتر،11سپتامبر را به عنوان روز جهانی سوزاندن قرآن اعلام کرده و از طرفداران خود خواسته است در این روز، کتاب آسمانی مسلمانان را در مقابل انظار عمومی به آتش بکشند.

در فراخوان این اقدام موهن و تحریک‌آمیز، هدف این‌گونه توصیف شده است : "آگاه‌سازی درباره خطر اسلام و این ‌که قرآن کتابی است که مردم را به سوی جهنم هدایت می‌کند. تنها مسیری که قرآن مردم را به سوی آن هدایت می‌کند آتش ابدی است و ما می‌خواهیم این کتاب را در جایگاه آن یعنی آتش قرار دهیم."

 
تری جونز کشیش و مسئول این کلیسا گفت: "هدف از این اقدام و فعالیت‌های مشابه آن، این است که به مسلمانان فرصت دهیم از دین خود برگردند."
جونز و کلیسای وی سابقه طولانی در اسلام‌ستیزی دارند. جونز در سخنرانی‌ها و کتاب خود، اسلام را دینی شیطانی خوانده و با سخنانی تحریک‌آمیز خواستار اقدام مسیحیان برای نابودی اسلام شده است. او جزءگروه مسیحیت صهیونیسم است و افکار سیاسی افراطی داردبه طوری که در دهه گذشته از سیاست‌های افراط‎‎ گرایانه جمهوری‌خواهان و دولت آمریکا در زمان ریاست جمهوری جورج بوش، از جمله ‌لشگر‌کشی به کشورهای اسلامی همانند عراق و افغانستان، حمایت جدی کرده و مروج جنگ‌های نوین صلیبی است.
(صهیونیسم مسیحی معتقد به جنگ مقدس است و در گذشته تلاش کرده در راستای منافع رژیم صهیونیستی در تصمیم سازی های کشورهای غربی به ویژه انگلیس و آمریکا تاثیر گذار باشد )

 

این نکته واضح است که فراخوان مذکور، گویای یک نگاه صهیونیستی با هدف دنبال کردن منافع نامشروع برای اقلیت نامشروع "صهیونیست ها" در جهان است. سوزاندن کتاب های مقدس، حرکتی ضد حقوق  بشر بشمار می رود چرا که حقوق بشر در تعارض بااهانت به انسانهای دیگر ،پیروان ادیان وارزش های الهی است .
و از آنجا که قرآن کتابی آسمانی است که راه حق را نشان میدهدوانسانها را ازگمراهی نجات میدهد  به نظر می رسد که دشمنان این کتاب الهی که توان گفت و گو و استدلال در مقابل مبانی آن را ندارند، به سوزاندن این کتاب مقدس روی آورنده اندوعلاوه براین گسترش فراوان موج اسلام خواهی در جامعه غرب مخصوصا در آمریکا بعد از 11سپتامبر صهیونیست ها  را به خشم واداشته به طوری که آنهابرای انحراف افکار عمومی از اقدامات جنایتکارانه خود به دست و پا افتاده اند و به هر اقدام غیراخلاقی و ضد اسلامی دست می زنند. اما غافل از این هستند که اعمالی از این نوع، نه تنها مانع رشد اسلام‌گرایی و به انزوا کشاندن مسلمانان نشده، بلکه زمینه تحقیق در خصوص دین اسلام را برای نخبگان و حتی مردم عادی آن جوامع فراهم می کند و به دنبال آن،
دین‌گرایی و بیداری دینی در بین سایر ادیان الهی زنده و تشدید می شود.


نوشته شده در جمعه 89/6/19ساعت 7:38 عصر توسط آشنای قریب نظرات ( ) | |

Design By : Pichak