سفارش تبلیغ
صبا ویژن






















الله ابهی

ماجرای سکینه محمدی آشتیانی(همان قاتل وزناکار معروف) که امروزه نُقل تمام مجالس غربی ها شده تا آنجا پیش رفت که رییس جمهور فرانسه (نیکلاس سارکوزی)از او دلجویی کرد وبه تازگی هم وکیل بهایی ها ،خانم شیرین عبادی که مدافع  حقوق بشراست از این زن قاتل حمایت کرده واز مقامات  اروپایی خواسته است که ضمن حمایت از این زن ،جلوی مجازات او را بگیرند.

 
به راستی علت این همه حمایت چیست؟
درحالی که این زن جرم بزرگی را مرتکب شده : به همسرش خیانت کرده واو را به قتل رسانده است  ،که طبق قوانین بین المللی همین کشورها ،کسی که مرتکب قتل شود مجرم است وباید مجازات شود. وعلاوه براین در تمام ادیان هم کسی که مرتکب قتل شود مجرم شناخته میشود و مجازات میشود حتی همین دینی  که خانم شیرین عبادی وکالتش رابه عهده گرفته است. به طوری که بهاء الله در این باره میگوید :"بکشید کسی را که عمدا فردی را بکشد "(1).البته بعدها در این حکم تخفیفی قائل شد وبه حبس ابد تبدیل کرد وحتی برای زنا هم حدی قرارداده است  وآن هم پرداخت نه مثقال طلا به حساب بیت العدل است.

واگر بحث دفاع از حقوق بشر است افرادی که مرتکب چنین جرمی شده اند درغرب زیاد هستند که قرار است مجازات شوند مانند ترزا لوئیسی که عقب مانده ذهنی بود و از هرکس دیگری  بیشتر مستحق دفاع از حقوق بشر بود ولی  افسوس که شیرین عبادی وافرادی مانند او که دم از حقوق بشر میزنند از او حمایت نکردند و سرانجام هم اعدام شد.
پس در نهایت علت این همه حمایت ازیک مجرم چیست ؟؟؟....

حمایت وکیل بهایی ها از زن زناکار

................................................

1.کتاب اقدس بند62

 


نوشته شده در جمعه 89/7/9ساعت 12:47 صبح توسط آشنای قریب نظرات ( ) | |

Design By : Pichak